loading...

پرشر گیج ، پرشر ترنسمیتر ، پرشر سنسور

آموزش برق صنعتی | سنسور فشار ، ترانسمیتر فشار ، پرشر سوئیچ

بازدید : 20
دوشنبه 26 دی 1401 زمان : 5:17


خرید سرگردان فشار
نکات اساسی در خرید سرگردان فشار برای اندازه گیری فشار در صنعت های و سوله های متفاوت را در‌این نوشته‌ی علمی می‎‌خوانید. مهم ترین فاکتورهای خرید اینترنتی سرگردان فشار٬ امکانات در دست گرفتن و پایش کمیت فشار در فرآیندهای صنعتی را به طور لیست برای استیناف وا رفته خیس به دنبال نوشته ی علمی آمده میباشد.
به جهت وجود برندهای بسیار متنوع در بازار جمهوری اسلامی ایران و عالم و همینطور معضل تقلبی بودن محصول ها در بازار ابزار ظریف در‌پی میتوانید پند را که برای اعتقادوباور در فرآیند خرید تدوین گردیده است را پژوهش فرمایید و بر طبق آن خریدی چیره داشته باشید.

عالی می‌باشد که پیش از خرید به عامل ها گزینش کننده در تعرفه های این امکانات اندازه گیری فشار اعتنا نمایید و با دقت به نیاز و شرایط کاری فرآیندهای صنعتی دست به انتخابی صحیح بزنید.

به عنوان مثال چنانچه پروسه کاری شما در حالت ایمنی بالایی باشد گیج فشار بایستی از سرگردان های ضد انفجار به کار گیری نمائید و یا این که برای اندازه گیری کمیت فشار میلی باری می بایست از سرگردان های میلی توشه به کار گیری نمایید که هنگام خرید با تعرفه بالاتری نسبت به سرگردان های معمول رو به رو می‌شوید.

با استیناف ظریف لیست پایین می توانید با باور بیشتری روند خریداری را طی فرمایید.


گیج فشار چیست
سنجش فشار سیال در فرآیندهای مختلف همواره زمینه بسیار مهمی میباشد که بوسیله امکانات اندازه گیری فشار همانند مانومتر٬ سرگردان فشار انجام می شود این امکانات انواع مختلفی دارند به همین عامل می باشد که‌این نوشته‌علمی اساسی را به استیناف حیران فشار چیست تخصیص دادیم چون که هریک را باید متناسب با نیاز صنعت گزینش نمود.

در‌این مقاله به یار تصاویر و فیلم به استیناف تخصصی پرشین ابزار دقیق سختی های متنوعی از مانومتر ها میپردازیم.

اشکال سرگردان فشار
کلاً شاید تحت عنوان مهمترین گروه بندی امکانات اندازه گیری فشار را براساس نوع ساختار و سعی آنها به دو مجموعه عمده حیران فشار عقربه ای و سرگردان فشار دیجیتال مجموعه بندی کرد که به دنبال به پژوهش هرکدام از آن‌ها پرداختیم.

در تصویر سمت راست سرگردان فشار عقربه ای و تصویر سمت چپ حیران فشار دیجیتال را مشاهده میکنید.

حیران فشار 632.50 و 612.20 ویکا حیران فشار دیجیتال

سرگردان فشار عقربه ای چه طور فشار را اندازه میگیرد؟
کلاً فشارسنج ها برای اندازه گیری فشار بدین شکل عمل می نمایند که با انجام فشار توسط سیال به المان مانومتر عقربه ای موجب تکان آن گردیده و این المان از روش مکانیزمی به عقربه اکران متصل است و بنابراین عقربه روی عدد متبوع ایستاده و واحد سنجش فشار را اندازه گیری می نماید.

در واقع سیستم عملکردی مانومتر آنالوگ میباشد و این نوع از مانومتر ها به جهت سهولت در نصب و فعال‌سازی و همینطور خوانایی و تلاش آن مصرف بسیار عظیم ای در صنعت های گوناگون دارا‌هستند.

پرشر حیران بوردونی یکی از گونه های حیران های فشار عقربه ای میباشد که کاربرد بسیار متعددی را در صنعت های دارا میباشد.

حیران فشار دیجیتال چه گونه فشار را اندازه گیری می نماید؟
اما در پرشر سرگردان دیجیتال که دارنده سنسور میباشد فشار وارده توسط سنسور حس گردیده و از روش تبدیل آن کمیت الکتریکی از روش نمایشگر دیجیتال معیار فشار را اکران خواهد بخشید.

مبنا کار سرگردان فشار چه‌گونه کار می نماید ؟
شاید جواب بدین پرسش که حیران های فشار چیست با این توضیح عالی صورت پذیرد که مانومترها در واقع به خواسته اندازه گیری٬ تغییرات فشار و یا این که حتی اختلاف فشار در قسمت های متعدد صنعت همانند مخازن تحت فشار و یا این که مسیرهای عبوری جریانی سیال های متفاوت مورد تحت عنوان قسمت بسیار مهمی از ابزار ظریف و اتوماسیون صنعتی آیتم به کار گیری قرار میگیرند.


همان گونه که در قسمت قبلی اشاره شد مکانیزم اندازه گیری فشار بر اساس نوع مانومتر گوناگون میباشد ولی کلاً با جابجایی فشار سیال به المنت یا این که سنسور در سرگردان فشار و اکران مقدار متبوع کمیت فشار معقول می گردد.

اجزای تشکیل دهنده / آناتومی
اجزای تشکیل دهنده / آناتومی

گروه بندی سرگردان های فشار بر اساس کاربرد:
حیران فشار اتاق تمیز
مانومتر اکسیژن
ترمومانومتر
گیج اختلاف فشار
مانوستات
گروه بندی فوق از مهم ترین تیم بندی هایی می باشد که در تفحص گیج فشار چیست مورد رسیدگی و بازبینی قرار می‌گیرد.

انواع سبک های حیران های فشار بر پایه ی مکانیزم اندازه گیری :
بوردونی
دیافراگمی
گیج میلی باری یا این که کپسولی
فشار سنج مطلق
سرگردان فشار بوردونی
لوله های بوردون با فشار و تبدیل آن به انرژی مکانیکی کار می نمایند. این انرژی یک شیت را در حیران تکان میدهد و مقدار فعلی فشار را در سیستم آرم می‌دهد. … با ارتقا فشار درون لوله ، نیروی سیال سعی می نماید لوله منحنی را صاف نماید.

قابل ذکر میباشد که‌این نوع از حیران ها از مهم ترین و پرکاربردترین اشکال پرشرگیج ها میباشند و سفارش می شود که در صورتی‌که دنبال اطلاعاتی درمورد این هستید که گیج فشار چیست و چه گونه عمل می نماید رسیدگی خویش را از این سبک آغاز نمایید.

درمورد شیوه کارایی بوردون تيوب پرشر گيج می‌توانید داده ها تخصصی و دقیقی را در نوشته‌ی‌علمی به عنوان فشار سنج های بوردنی چه‌طور عمل می نمایند؟ رسیدگی نمائید.

گیج فشار دیافراگمی
در فرآیندهایی که میزان فشار سیال بالا باشد برای سنجش فشار ایمن و دقیقتر از دیافراگم استعمال میشود.
دیافراگم ها گاهی تحت عنوان امکانات جانبی در کنار ابزارهای اندازه گیری فشار آیتم استعمال قرار می گیرند.

خرید گیج فشار

فشار سنج کپسولی
برخلاف فشارسنج دیافراگمی چنانچه فشار سیال در فرایند کم باشد برای اندازه گیری دقیقتر از مانومتر کپسولی با میلی باری به کارگیری می‌کنیم.

برای ساخت این فشارسنج ها از دو دیافراگم دایره ای که در اطراف حاشیه با یک سیل سفت به هم وصل گردیده که مراقبت در قبال فشار بیشتراز حد قابلیت و امکان پذیر میباشد به کار می رود.

فشارسنج ضد انفجار یا این که Solid Front برای دوری از حادثه ها پیاده سازی گردیده اند. حیران های سالید فرانت در بخش جلویی مستحکم می باشند .در این سبک مانومتر ضدانفجار یک شیت محافظ جامد فی مابین نصیب جلویی سرگردان (شیت) و قسمت بوردون به کار می رود.

حیران فشار 632.50 و 612.20 ویکا

در شکل انفجار سیال از بخش عقب گیج بیرون میگردد و در سود ایمنی کاربر مدد می‌شود. فشارسنج Solid Front با تمرکز به پیاده سازی استاندارد و ایمن در اکثر سوله های پتروشیمی و شیمیایی نصب میگردند.
این فشارسنج های ضدانفجار حتی‌د‌ر شکل نصب غلط، خطر زخم به اپراتور انسانی و ضرروزیان مالی را کاهش می‌دهند.

فشار سنج مطلق
هنگامی که فشارها بطور غیروابسته از نوسانات طبیعی فشار جو اندازه گیری شوند از امکانات اندازه گیری فشار مطلق به کار گیری می شود.

دسته بندی کم آب یا این که روغنی بودن
به صورت کلی گیج فشار عقربه ای به دو گروه کلی روغنی یا این که کم آب بودن مانومتر مجموعه بندی میگردند.

مانومتر کم آب
مانومتر روغنی
شیشه انعطاف پذیر حیران روغنی


در چه مواقعی از پرشر گیج روغنی استعمال کنیم؟
مراحل همراه با لرزش
خوانایی خوب مقادیر
در واقع مانومتر روغنی یعنی دربردارنده مایع می باشد که‌این مایع می‌تواند سیلیکون یا این که گلیسیرین باشد.
در هنگامی که سیستم فرآیندی ما با لرزش یار و همدم باشد به منظور خوانایی عالی مقادیر و همینطور ارتقاء ارتفاع قدمت امکانات بایستی از حیران فشار روغنی استعمال شود که عموما بها بالاتری نسبت به گیج فشار کم آب دارد البته در عوض سعی و ارتفاع قدمت ابزار تحت عنوان مزیت رقابتی لحاظ میشود.

تمام قطعات متحرک را روغن کاری و خنک می نماید.
نصیب داخلی گیج را مرطوب می نماید.
از بخش داخلی در عوض تأثیرات محیطی مراقبت می نماید.
حرکت زیاد و بی مورد عقربه را از دربین میبرد.
از مه زدگی بدنه و تجمع یخ هجران می نماید.
درصورتی که در سیستم فرآیندی خویش با نقص‌ لرزش و عدم خوانایی عقربه پرشر سرگردان مواجهه می باشید به شما توصیه می‌کنیم تا نوشته‌علمی راه و روش حلی برای پرهیز لرزش عقربه سرگردان فشار را به طبع پژوهش کنید.

مجموعه بندی مانومترها مطابق متریال
‌مانومتر ‌آحاد استیل
مانومتر استیل برنج
‌مانومتر‌ برنجی
مونل
هستلوی
پرشر گیج آحاد استیل
این سبک از مانومترها در واقع بدنه و اتصال آنها از استیل درست شده و اصطلاح حیران فشار کل استیل بر آنها اطلاق می‌شود.

از سبک های بسیار پر کاربرد و اما دوستداشتنی در صنعت های مختلف است و اکثرا آیتم به کار گیری در مدیوم های خاصی مثل اسیدها که خورندگی دارا هستند گزینه استفاده قرار میگیرند.

بعدها و گونه های مختلفی دارا‌هستند و در سنجش و در دست گرفتن فشار بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.
در‌حالتی که لیست ارزش سرگردان فشار را مقایسه کنید متوجه خواهید شد که مانومترهای تک تک استیل قیمت بالاتری نسبت به سبک برنجی یا این که استیل برنج دارا‌هستند و شاید این پرسش برای شما پیش بیاید که چرا حیران فشار آحاد استیل گرانتر است که در نوشته‌ی‌علمی مذبور داده ها کاملی را در این باره گزینه رسیدگی قرار دادیم.

مانومترها در چه صنایعی به کارگیری می‌شوند:
صنعت های شیمیایی و پتروشیمی
صنعت ماشین سازی
استخرج نفت و گاز
صنعت حفاری
صنعت های لاستیک سازی
کارگاه های تولیدی
صنعت پزشکی و دارو سازی
کارگاه های طعام و آب میوه
تهویه مطبوع
تبرید
اندازه گیری سطح
اندازه گیری جریان سیال
شناسایی نشتی
امکانات هیدرولیک و پنوماتیک
ساخت برق و نیروگاه ها
امکانات آزمایشگاهی
امکانات جانبی سیستم های اندازه گیری فشار
منیفولد
دیافراگم
کپیلاری
سیفون
نوع اتصال سرگردان فشار
اتصال یا این که کانکشن در مانومترها یعنی محل اتصال بدنه گیج به روند میباشد که انواع مختلفی دارا‌هستند البته از پرکاربردین ترین آن‌ها می شود به دو سبک تحت اشاره نمود:

NPT
G
تفاوت بین NPT و G نیز در سبک رزوه های آنهاست که NPT تا حدودی مخروطی صورت هستند البته سبک G معمولا به صورت بدون واسطه میباشند.

گزینش بین هرمورد از آن ها به موقعیت پروسه و دیگر اتصالات مربوط خواهد شد.

هنگامی این دو اتصال کنار هم قرار میگیرند ، تفاوت میان آنان به طور کاملً معلوم می باشد. رزوه NPT مقداری مخروطی میباشد ، در حالی که اتصال G مستقیم میباشد.

نکته دیگر در تفاوت فی مابین NPT و G در یک نگاه : اتصال G با یک برآمدگی خرد در انتهای خویش داراست که برای راس قرار دادن واشر به کارگیری می شود.

طریق سوم اندازه گیری زاویه میان رزوه ها است: رزوه های NPT 60 رتبه هستند ، در حالی که رزوه های BSP 55 سکو میباشند.

انتخاب ظریف نوع سیال روند
انتخاب نوع متریال پرشر گیج
نوع اتصال (اتصال از پشت یا این که تحت)
ماکسیمم فشار در سیستم
دمای سیستم
لرزش در سیستم
وجود یا این که عدم وجود فشارهای پالسی
نصب مانومتر
هنگام نصب حیران فشار بر روی سیستم نکاتی وجود دارااست که دقت به‌ آن ها موجب ارتقاء ارتفاع قدمت و عملکرد سیستم گردیده و مخارج محافظت را به طور بسیار متعددی کاهش می‌دهد.

در صورتیکه طرز نصب این امکانات به صدق صورت پذیرد و آنها را به درستی گزینش کنیم می توانید برهه زمانی متعددی از آن‌ها استفاده فرمایید.

علاوه بر نصب درست در حین به کارگیری مداوم از امکانات ابزار ظریف شما نیاز به دانستن نکات مهمی در مسئله تعمیر سرگردان فشار می باشید که در نوشته‌ی علمی ای غیر وابسته و بسیار بی نقص موردها بسیار ارزنده ای را تیتر کردیم.

درین مقاله به مطالعه تخصصی و همه جانبه یکی‌از مهمترین و از پرکاربردترین تحهیزات ابزار ظریف در صنعت های یعنی مانومتر سرگردان فشار گیج فشار چیست پرداختیم تا به شما کمک کنیم که با داده ها بی نقص و ظریف این امکانات را خریداری فرمایید.

موردها اساسی خرید سرگردان فشار
خرید اینترنتی حیران فشار

کشور آفریننده
مارک
دیجیتال و آنالوگ
متریال
نوع اتصال
نوع سنسور فشار
اندازه شیت
توجه
اندازه و نوع کانکشن
ضد انفجار
مشکلات شایع هنگام خرید سرگردان فشار
با اعتنا به بلندمرتبه بودن بازار ابزار ظریف، کار شرکتها و اشخاص متعدد در این حوزه؛ موجب شد‌ه‌است تا مثال های مهم و تقلبی اکثری در بازار جان دار باشد. به این ترتیب او‌لین مشکلی که خریدار با آن رو به رو می گردد عدم اعتقاد و باور از اصالت متاع میباشد.

حیران فشار پرکاربرد در بازار جمهوری اسلامی ایران معمولا ساخت کشورهای ترکیه٬ چین٬ آلمان و ژاپن و… میباشد، که با دقت به وضعیت اقتصادی زمان اخیر خرید آن با بحران هایی همدم بوده و از طرفی فرایند گزینش محصول مستلزم استیناف ظریف و تفحص و بر اساس استاندارد نصب و سعی تولیدات می باشد تا از صرف منابع مالی و فنی مازاد مجموعه ها خودداری به عمل آید. همینطور با اعتنا به عظیم بودن بازار ابزار ظریف در هنگام فروش تعرفه ها و برندهای متفاوتی به شما پیشنهاد می شود.

خرید اینترنتی حیران فشار

در هنگام خرید سرگردان فشار ممکن میباشد خریدار به جهت عدم آشنایی کافی از سیستم، گزینش قابل قبولی نداشته باشد. بنابراین نقش فروشنده حیران فشار در راهنمایی صحیح خریدار امری مهم میباشد و مشاوره با کارشناس فنی در هنگام خرید فشارسنج مداقه بالایی داراست تا سیستم مبتلا زخم دور از شوخی نشود.


متریال فشارسنج
کانکشن فشارسنج
سایز شیت
سختی اندازه گیری
گروه بندی برندها
بنابراین با استعمال از فیلترهای در لحاظ گرفته گردیده و بازرسی توضیحات کالا مراجعه کنندگان میتوانند با گاز، شایسته ترین انتخاب را داشته باشند.

مطالب ارزنده ای در باب تعمیر حیران فشار را می توانید در مقاله ای با همین تیتر استیناف کنید.


خرید سرگردان فشار
نکات اساسی در خرید سرگردان فشار برای اندازه گیری فشار در صنعت های و سوله های متفاوت را در‌این نوشته‌ی علمی می‎‌خوانید. مهم ترین فاکتورهای خرید اینترنتی سرگردان فشار٬ امکانات در دست گرفتن و پایش کمیت فشار در فرآیندهای صنعتی را به طور لیست برای استیناف وا رفته خیس به دنبال نوشته ی علمی آمده میباشد.
به جهت وجود برندهای بسیار متنوع در بازار جمهوری اسلامی ایران و عالم و همینطور معضل تقلبی بودن محصول ها در بازار ابزار ظریف در‌پی میتوانید پند را که برای اعتقادوباور در فرآیند خرید تدوین گردیده است را پژوهش فرمایید و بر طبق آن خریدی چیره داشته باشید.

عالی می‌باشد که پیش از خرید به عامل ها گزینش کننده در تعرفه های این امکانات اندازه گیری فشار اعتنا نمایید و با دقت به نیاز و شرایط کاری فرآیندهای صنعتی دست به انتخابی صحیح بزنید.

به عنوان مثال چنانچه پروسه کاری شما در حالت ایمنی بالایی باشد گیج فشار بایستی از سرگردان های ضد انفجار به کار گیری نمائید و یا این که برای اندازه گیری کمیت فشار میلی باری می بایست از سرگردان های میلی توشه به کار گیری نمایید که هنگام خرید با تعرفه بالاتری نسبت به سرگردان های معمول رو به رو می‌شوید.

با استیناف ظریف لیست پایین می توانید با باور بیشتری روند خریداری را طی فرمایید.


گیج فشار چیست
سنجش فشار سیال در فرآیندهای مختلف همواره زمینه بسیار مهمی میباشد که بوسیله امکانات اندازه گیری فشار همانند مانومتر٬ سرگردان فشار انجام می شود این امکانات انواع مختلفی دارند به همین عامل می باشد که‌این نوشته‌علمی اساسی را به استیناف حیران فشار چیست تخصیص دادیم چون که هریک را باید متناسب با نیاز صنعت گزینش نمود.

در‌این مقاله به یار تصاویر و فیلم به استیناف تخصصی پرشین ابزار دقیق سختی های متنوعی از مانومتر ها میپردازیم.

اشکال سرگردان فشار
کلاً شاید تحت عنوان مهمترین گروه بندی امکانات اندازه گیری فشار را براساس نوع ساختار و سعی آنها به دو مجموعه عمده حیران فشار عقربه ای و سرگردان فشار دیجیتال مجموعه بندی کرد که به دنبال به پژوهش هرکدام از آن‌ها پرداختیم.

در تصویر سمت راست سرگردان فشار عقربه ای و تصویر سمت چپ حیران فشار دیجیتال را مشاهده میکنید.

حیران فشار 632.50 و 612.20 ویکا حیران فشار دیجیتال

سرگردان فشار عقربه ای چه طور فشار را اندازه میگیرد؟
کلاً فشارسنج ها برای اندازه گیری فشار بدین شکل عمل می نمایند که با انجام فشار توسط سیال به المان مانومتر عقربه ای موجب تکان آن گردیده و این المان از روش مکانیزمی به عقربه اکران متصل است و بنابراین عقربه روی عدد متبوع ایستاده و واحد سنجش فشار را اندازه گیری می نماید.

در واقع سیستم عملکردی مانومتر آنالوگ میباشد و این نوع از مانومتر ها به جهت سهولت در نصب و فعال‌سازی و همینطور خوانایی و تلاش آن مصرف بسیار عظیم ای در صنعت های گوناگون دارا‌هستند.

پرشر حیران بوردونی یکی از گونه های حیران های فشار عقربه ای میباشد که کاربرد بسیار متعددی را در صنعت های دارا میباشد.

حیران فشار دیجیتال چه گونه فشار را اندازه گیری می نماید؟
اما در پرشر سرگردان دیجیتال که دارنده سنسور میباشد فشار وارده توسط سنسور حس گردیده و از روش تبدیل آن کمیت الکتریکی از روش نمایشگر دیجیتال معیار فشار را اکران خواهد بخشید.

مبنا کار سرگردان فشار چه‌گونه کار می نماید ؟
شاید جواب بدین پرسش که حیران های فشار چیست با این توضیح عالی صورت پذیرد که مانومترها در واقع به خواسته اندازه گیری٬ تغییرات فشار و یا این که حتی اختلاف فشار در قسمت های متعدد صنعت همانند مخازن تحت فشار و یا این که مسیرهای عبوری جریانی سیال های متفاوت مورد تحت عنوان قسمت بسیار مهمی از ابزار ظریف و اتوماسیون صنعتی آیتم به کار گیری قرار میگیرند.


همان گونه که در قسمت قبلی اشاره شد مکانیزم اندازه گیری فشار بر اساس نوع مانومتر گوناگون میباشد ولی کلاً با جابجایی فشار سیال به المنت یا این که سنسور در سرگردان فشار و اکران مقدار متبوع کمیت فشار معقول می گردد.

اجزای تشکیل دهنده / آناتومی
اجزای تشکیل دهنده / آناتومی

گروه بندی سرگردان های فشار بر اساس کاربرد:
حیران فشار اتاق تمیز
مانومتر اکسیژن
ترمومانومتر
گیج اختلاف فشار
مانوستات
گروه بندی فوق از مهم ترین تیم بندی هایی می باشد که در تفحص گیج فشار چیست مورد رسیدگی و بازبینی قرار می‌گیرد.

انواع سبک های حیران های فشار بر پایه ی مکانیزم اندازه گیری :
بوردونی
دیافراگمی
گیج میلی باری یا این که کپسولی
فشار سنج مطلق
سرگردان فشار بوردونی
لوله های بوردون با فشار و تبدیل آن به انرژی مکانیکی کار می نمایند. این انرژی یک شیت را در حیران تکان میدهد و مقدار فعلی فشار را در سیستم آرم می‌دهد. … با ارتقا فشار درون لوله ، نیروی سیال سعی می نماید لوله منحنی را صاف نماید.

قابل ذکر میباشد که‌این نوع از حیران ها از مهم ترین و پرکاربردترین اشکال پرشرگیج ها میباشند و سفارش می شود که در صورتی‌که دنبال اطلاعاتی درمورد این هستید که گیج فشار چیست و چه گونه عمل می نماید رسیدگی خویش را از این سبک آغاز نمایید.

درمورد شیوه کارایی بوردون تيوب پرشر گيج می‌توانید داده ها تخصصی و دقیقی را در نوشته‌ی‌علمی به عنوان فشار سنج های بوردنی چه‌طور عمل می نمایند؟ رسیدگی نمائید.

گیج فشار دیافراگمی
در فرآیندهایی که میزان فشار سیال بالا باشد برای سنجش فشار ایمن و دقیقتر از دیافراگم استعمال میشود.
دیافراگم ها گاهی تحت عنوان امکانات جانبی در کنار ابزارهای اندازه گیری فشار آیتم استعمال قرار می گیرند.

خرید گیج فشار

فشار سنج کپسولی
برخلاف فشارسنج دیافراگمی چنانچه فشار سیال در فرایند کم باشد برای اندازه گیری دقیقتر از مانومتر کپسولی با میلی باری به کارگیری می‌کنیم.

برای ساخت این فشارسنج ها از دو دیافراگم دایره ای که در اطراف حاشیه با یک سیل سفت به هم وصل گردیده که مراقبت در قبال فشار بیشتراز حد قابلیت و امکان پذیر میباشد به کار می رود.

فشارسنج ضد انفجار یا این که Solid Front برای دوری از حادثه ها پیاده سازی گردیده اند. حیران های سالید فرانت در بخش جلویی مستحکم می باشند .در این سبک مانومتر ضدانفجار یک شیت محافظ جامد فی مابین نصیب جلویی سرگردان (شیت) و قسمت بوردون به کار می رود.

حیران فشار 632.50 و 612.20 ویکا

در شکل انفجار سیال از بخش عقب گیج بیرون میگردد و در سود ایمنی کاربر مدد می‌شود. فشارسنج Solid Front با تمرکز به پیاده سازی استاندارد و ایمن در اکثر سوله های پتروشیمی و شیمیایی نصب میگردند.
این فشارسنج های ضدانفجار حتی‌د‌ر شکل نصب غلط، خطر زخم به اپراتور انسانی و ضرروزیان مالی را کاهش می‌دهند.

فشار سنج مطلق
هنگامی که فشارها بطور غیروابسته از نوسانات طبیعی فشار جو اندازه گیری شوند از امکانات اندازه گیری فشار مطلق به کار گیری می شود.

دسته بندی کم آب یا این که روغنی بودن
به صورت کلی گیج فشار عقربه ای به دو گروه کلی روغنی یا این که کم آب بودن مانومتر مجموعه بندی میگردند.

مانومتر کم آب
مانومتر روغنی
شیشه انعطاف پذیر حیران روغنی


در چه مواقعی از پرشر گیج روغنی استعمال کنیم؟
مراحل همراه با لرزش
خوانایی خوب مقادیر
در واقع مانومتر روغنی یعنی دربردارنده مایع می باشد که‌این مایع می‌تواند سیلیکون یا این که گلیسیرین باشد.
در هنگامی که سیستم فرآیندی ما با لرزش یار و همدم باشد به منظور خوانایی عالی مقادیر و همینطور ارتقاء ارتفاع قدمت امکانات بایستی از حیران فشار روغنی استعمال شود که عموما بها بالاتری نسبت به گیج فشار کم آب دارد البته در عوض سعی و ارتفاع قدمت ابزار تحت عنوان مزیت رقابتی لحاظ میشود.

تمام قطعات متحرک را روغن کاری و خنک می نماید.
نصیب داخلی گیج را مرطوب می نماید.
از بخش داخلی در عوض تأثیرات محیطی مراقبت می نماید.
حرکت زیاد و بی مورد عقربه را از دربین میبرد.
از مه زدگی بدنه و تجمع یخ هجران می نماید.
درصورتی که در سیستم فرآیندی خویش با نقص‌ لرزش و عدم خوانایی عقربه پرشر سرگردان مواجهه می باشید به شما توصیه می‌کنیم تا نوشته‌علمی راه و روش حلی برای پرهیز لرزش عقربه سرگردان فشار را به طبع پژوهش کنید.

مجموعه بندی مانومترها مطابق متریال
‌مانومتر ‌آحاد استیل
مانومتر استیل برنج
‌مانومتر‌ برنجی
مونل
هستلوی
پرشر گیج آحاد استیل
این سبک از مانومترها در واقع بدنه و اتصال آنها از استیل درست شده و اصطلاح حیران فشار کل استیل بر آنها اطلاق می‌شود.

از سبک های بسیار پر کاربرد و اما دوستداشتنی در صنعت های مختلف است و اکثرا آیتم به کار گیری در مدیوم های خاصی مثل اسیدها که خورندگی دارا هستند گزینه استفاده قرار میگیرند.

بعدها و گونه های مختلفی دارا‌هستند و در سنجش و در دست گرفتن فشار بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.
در‌حالتی که لیست ارزش سرگردان فشار را مقایسه کنید متوجه خواهید شد که مانومترهای تک تک استیل قیمت بالاتری نسبت به سبک برنجی یا این که استیل برنج دارا‌هستند و شاید این پرسش برای شما پیش بیاید که چرا حیران فشار آحاد استیل گرانتر است که در نوشته‌ی‌علمی مذبور داده ها کاملی را در این باره گزینه رسیدگی قرار دادیم.

مانومترها در چه صنایعی به کارگیری می‌شوند:
صنعت های شیمیایی و پتروشیمی
صنعت ماشین سازی
استخرج نفت و گاز
صنعت حفاری
صنعت های لاستیک سازی
کارگاه های تولیدی
صنعت پزشکی و دارو سازی
کارگاه های طعام و آب میوه
تهویه مطبوع
تبرید
اندازه گیری سطح
اندازه گیری جریان سیال
شناسایی نشتی
امکانات هیدرولیک و پنوماتیک
ساخت برق و نیروگاه ها
امکانات آزمایشگاهی
امکانات جانبی سیستم های اندازه گیری فشار
منیفولد
دیافراگم
کپیلاری
سیفون
نوع اتصال سرگردان فشار
اتصال یا این که کانکشن در مانومترها یعنی محل اتصال بدنه گیج به روند میباشد که انواع مختلفی دارا‌هستند البته از پرکاربردین ترین آن‌ها می شود به دو سبک تحت اشاره نمود:

NPT
G
تفاوت بین NPT و G نیز در سبک رزوه های آنهاست که NPT تا حدودی مخروطی صورت هستند البته سبک G معمولا به صورت بدون واسطه میباشند.

گزینش بین هرمورد از آن ها به موقعیت پروسه و دیگر اتصالات مربوط خواهد شد.

هنگامی این دو اتصال کنار هم قرار میگیرند ، تفاوت میان آنان به طور کاملً معلوم می باشد. رزوه NPT مقداری مخروطی میباشد ، در حالی که اتصال G مستقیم میباشد.

نکته دیگر در تفاوت فی مابین NPT و G در یک نگاه : اتصال G با یک برآمدگی خرد در انتهای خویش داراست که برای راس قرار دادن واشر به کارگیری می شود.

طریق سوم اندازه گیری زاویه میان رزوه ها است: رزوه های NPT 60 رتبه هستند ، در حالی که رزوه های BSP 55 سکو میباشند.

انتخاب ظریف نوع سیال روند
انتخاب نوع متریال پرشر گیج
نوع اتصال (اتصال از پشت یا این که تحت)
ماکسیمم فشار در سیستم
دمای سیستم
لرزش در سیستم
وجود یا این که عدم وجود فشارهای پالسی
نصب مانومتر
هنگام نصب حیران فشار بر روی سیستم نکاتی وجود دارااست که دقت به‌ آن ها موجب ارتقاء ارتفاع قدمت و عملکرد سیستم گردیده و مخارج محافظت را به طور بسیار متعددی کاهش می‌دهد.

در صورتیکه طرز نصب این امکانات به صدق صورت پذیرد و آنها را به درستی گزینش کنیم می توانید برهه زمانی متعددی از آن‌ها استفاده فرمایید.

علاوه بر نصب درست در حین به کارگیری مداوم از امکانات ابزار ظریف شما نیاز به دانستن نکات مهمی در مسئله تعمیر سرگردان فشار می باشید که در نوشته‌ی علمی ای غیر وابسته و بسیار بی نقص موردها بسیار ارزنده ای را تیتر کردیم.

درین مقاله به مطالعه تخصصی و همه جانبه یکی‌از مهمترین و از پرکاربردترین تحهیزات ابزار ظریف در صنعت های یعنی مانومتر سرگردان فشار گیج فشار چیست پرداختیم تا به شما کمک کنیم که با داده ها بی نقص و ظریف این امکانات را خریداری فرمایید.

موردها اساسی خرید سرگردان فشار
خرید اینترنتی حیران فشار

کشور آفریننده
مارک
دیجیتال و آنالوگ
متریال
نوع اتصال
نوع سنسور فشار
اندازه شیت
توجه
اندازه و نوع کانکشن
ضد انفجار
مشکلات شایع هنگام خرید سرگردان فشار
با اعتنا به بلندمرتبه بودن بازار ابزار ظریف، کار شرکتها و اشخاص متعدد در این حوزه؛ موجب شد‌ه‌است تا مثال های مهم و تقلبی اکثری در بازار جان دار باشد. به این ترتیب او‌لین مشکلی که خریدار با آن رو به رو می گردد عدم اعتقاد و باور از اصالت متاع میباشد.

حیران فشار پرکاربرد در بازار جمهوری اسلامی ایران معمولا ساخت کشورهای ترکیه٬ چین٬ آلمان و ژاپن و… میباشد، که با دقت به وضعیت اقتصادی زمان اخیر خرید آن با بحران هایی همدم بوده و از طرفی فرایند گزینش محصول مستلزم استیناف ظریف و تفحص و بر اساس استاندارد نصب و سعی تولیدات می باشد تا از صرف منابع مالی و فنی مازاد مجموعه ها خودداری به عمل آید. همینطور با اعتنا به عظیم بودن بازار ابزار ظریف در هنگام فروش تعرفه ها و برندهای متفاوتی به شما پیشنهاد می شود.

خرید اینترنتی حیران فشار

در هنگام خرید سرگردان فشار ممکن میباشد خریدار به جهت عدم آشنایی کافی از سیستم، گزینش قابل قبولی نداشته باشد. بنابراین نقش فروشنده حیران فشار در راهنمایی صحیح خریدار امری مهم میباشد و مشاوره با کارشناس فنی در هنگام خرید فشارسنج مداقه بالایی داراست تا سیستم مبتلا زخم دور از شوخی نشود.


متریال فشارسنج
کانکشن فشارسنج
سایز شیت
سختی اندازه گیری
گروه بندی برندها
بنابراین با استعمال از فیلترهای در لحاظ گرفته گردیده و بازرسی توضیحات کالا مراجعه کنندگان میتوانند با گاز، شایسته ترین انتخاب را داشته باشند.

مطالب ارزنده ای در باب تعمیر حیران فشار را می توانید در مقاله ای با همین تیتر استیناف کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
محمدرضا اعتدالی یک مهندس برق – کنترل خوش فکر، با استعداد و پر انرژیه که به عنوان مسئول واحد فنی و تحقیق و توسعه با مجموعه ما همکاری میکنه. محمدرضا علاقه خیلی زیادی به یادگیری بیشتر و بالا بردن دانش تیم فنی در زمینه اتوماسیون صنعتی، ابزاردقیق و تجهیزات اندازه گیری فشار، به ویژه سنسورهای فشار داره و سعی میکنه نتیجه تمام تحقیقاتش را از طریق مقاله، دانش نامه و ویدیوهای آموزشی با شما به اشتراک بزاره. این آموزش ها حاصل چند سال تحقیق مستمر و آنالیز هستش و به شما کمک میکنه که بهترین کالای مناسب را انتخاب کنید و از تجهیزات در برابر آسیب های احتمالی محافظت کنید. پس برای اینکه این آموزش ها را از دست ندید محمدرضا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 64
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 16
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 72
  • بازدید کلی : 11144
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی